Praktická politika - jak vyhrát s PRYard.com volby
Obsah článku:
Tržiště PR Yard spojuje inzerenty a publishery z různých oblastí. Publisheři mají různé webové stránky a účty na sociálních sítích, za poplatek napíší cokoliv na přání inzerenta.
První skupina publisherů provozuje různé tématické webové stránky jako jsou blogy a magazíny, které jsou vhodné pro „tapetování“ výsledků vyhledávání ve vyhledávačích jako je Seznam.cz a Google.cz. Tapetování výsledků vyhledávání znamená snažit se obsadit prvních deset výsledků, které vyhledávač zobrazuje na hledaný výraz.
Druhá skupinu publisherů vlastní a provozuje různé účty na sociálních sítích. Většinou se jedná o soukromé účty nebo tématické účty. Tato skupina je vhodná pro vytváření informační vlny, tedy rychlé zasáhnutí informací větší části populace v krátkém časovém horizontu pomocí sledujících uživatelů vybraných sociálních účtů
V politické kampani je důležité cílovou skupinu oslovit a nabídnout jí dostatek informací ke konzumaci. Dostatek informací poskytnou na míru psané články ve výsledcích vyhledávání a informační vlna na sociálních sítích, které zvedne zájem o téma. Z pohledu čtenářů se jedná o osobní doporučení, které čtenáři vnímají jako bezpečné
Komunikace politické osobnosti (osobnostní PR)
Cílem takové kampaně je zviditelnit politicky aktivní osobu. Nosným tématem jsou pozitivní události politické osobnosti v kontextu veřejných akcí. Například tisková zpráva o „Otevření zrekonstruované mateřské školy panem XX“, Předání vánočních darů panem XX v domově důchodců“, „Pan XX otevřel novou komunikace“. První kampaň na PR Yard.com by měla tedy být zaměřena na magazíny a blogy s volbou „napsání a publikaci článku“, tedy přepsání tiskové zprávy, která spojuje jméno politické osoby s pozitivními veřejnými akcemi. Díky tomuto se při zadání jména politické osoby do vyhledávačů začnou zobrazovat pozitivní články o přínosu politika. Druhá kampaň bude zaměřena na sociální sítě. Jejím požadavkem bude zmínit politickou osobu s pozitivním skutkem a odkazem na článek jako důkaz. Výsledkem bude, že druhá kampaň na sociálních sítích vytvoří mezi populací zájem o politika a pozitivní články spojí politika s pozitivnímiKomunikace politického tématu (programové PR)
Postup je stejný jako v komunikaci politické osobnosti. V první článkové kampani se prezentuje téma a jeho výhoda/výhody . V druhé sociální části se komunikuje výhoda tématu společně s politickou stranou. Chcete vyhrát volby? Vytvořte si kampaň na PRYard.com.Publikováno: 03. 01. 2020
Kategorie: Praktické rady